Her er litt bilder fra julefesten i 2011
Her skal kos-komiteen putte inn litt tekst.
Bildene under er tatt av Tom Jarane, Kenneth Rivenes og John Inge Ellingsæter
Om du har bilder, så kan disse sendes til bilder@bekkalokket.com, merket julefest2011.
Her er litt bilder fra julefesten i 2011
Her skal kos-komiteen putte inn litt tekst.
Bildene under er tatt av Tom Jarane, Kenneth Rivenes og John Inge Ellingsæter































Om du har bilder, så kan disse sendes til bilder@bekkalokket.com, merket julefest2011.
Det er no sommarferie i Bekkalokke fotoklubb. Benytt dagane til å ta gode bilder og eller kos deg med redigering, så møtes vi igjen i august. Første møte planlagt 20.august.
Ta kontakt med leder@bekkalokket.no, om du ønsker å møte opp for et prøvemøte.
Vi møtes hver torsdag klokken 19:00 til 22:00. Adressen er Klosteret 2, som er det store rosa bygget som er Nordnes Bydelshus.